Berg en Dal – KBSK Retie : 3-3
De bezoekers begonnen goed aan de partij en een voorzet van Damen werd binnen gewerkt door Luyten. Gaandeweg nam Berg en Dal over maar pogingen van Muskiet en Reynders (lat) gingen niet binnen. Kort voor rust wist Gijs voor de bezoekers met de kop de score te verdubbelen.
Degene die dachten dat de wedstrijd gespeeld was kwamen bedrogen uit. Een afgeweken schot van Mariën ging in het begin van de tweede helft binnen en even later kon Ossenblok met een mooi afstandsschot de gelijkmaker maken. Iets voorbij het uur legde diezelfde Ossenblok nog eens van ver aan en het stond zelfs 2-3 . De wedstrijd werd potiger met enkele gele kaarten en een kwartier voor het einde kon Van Baelen de 3-3 eindstand vastleggen. Al bij al een billijke eindstand.
Doelpunten: 10’ Luyten (0-1), 44’ Gijs (0-2), 48’ Mariën (1-2), 56’ en 63’ Ossenblok (2-2) en (3-2), 76’ Van Baelen (3-3)